Jak się zebrać na odwagę? Konkurs

W zeszłym roku pojechałam na swój pierwszy konwent w życiu. Tak, tak, tyle lat gram a nie byłam na żadnym konwencie. Ba! Nawet nie bardzo wiedziałam co to i po co to Puszcza oko

Jak to mówią „nie ma tego złego…” i przewrócenie życia do góry nogami zaowocowało rozwinięciem skrzydeł w dziedzinie RPGowej.

To był Polcon w Bielsko Białej. Piękna okolica, duży konwent no i PMM czyli Puchar Mistrza Mistrzów. Spodobało mi się. Zagrałam w sesji półfinałowej u Włodiego i z radością patrzyłam jak odbiera puchar Mistrza Mistrzów. Wtedy właśnie podjęłam decyzję, że muszę wystartować za rok w PMMie i spróbować swoich sił.

W miarę upływu czasu zapał jednak osłabł. Zaczęłam dochodzić do wniosku że za wysokie progi. Powzięłam więc postanowienie zastępcze – napiszę scenariusz na Quentina Szeroki uśmiech Zawsze to jakiś konkurs a może jak zbierze pozytywne recenzje to jednak zdecyduję się zmierzyć z PMMem…

Trzymajcie kciuki – siadam do pisania Puszcza oko

Skomentuj

