KosmIIItkon 2015

W tym roku dostałam też zaproszenie od Kosmita na Jego mini konwent. Na 3 dni Jego mieszkanie zamienia się w królestwo RPG. Zżerała mnie też ciekawość jak wygląda taki domowy konwent.

Nie zawiodłam się. Kosmit wie  co robi a zorganizowania mogą Mu pozazdrościć niektóre profesjonalne konwenty Puszcza oko Zagrałam trzy fantastyczne sesje:

Arez poprowadził „A gdyby chcieli wrócić?”, sesję w czasach współczesnych. Trzy osoby obdarzone Darem musiały stawić czoła niezwykłemu wydarzeniu. Na miejscowym cmentarzu obudzili się zmarli. Ale nie pałali chęcią jedzenia mózgów i mordowania wszystkiego, co się rusza, a jedynie chcieli wrócić do normalnego życia. Wcieliłam się w Czarownicę i bawiłam się fantastycznie.

Duszek wprowadził graczy w klimat Dzikiego Zachodu, dzięki podręcznikowi Spellslinger. Jazda koleją parową, gorączka złota, krasnoludy przyciągające dziwne trupy i magia żeby to wszystko urozmaicić. Tak sesja, jak i sam świat, były strasznie klimatyczne i bardzo mi się podobały.

Na koniec ED u Kosmita, czyli nic więcej do szczęścia {#smileys123.tonqueout}

Sama także poprowadziłam sesję i jestem bardzo zadowolona z efektu (gracze podobno też Puszcza oko).

KosmIIItkon był super Szeroki uśmiech Chcę więcej Szeroki uśmiech

Skomentuj

