Skiercon 2015

22. lip, 2015

Dzięki przyjaźni z Toporami zdecydowałam się pojechać na Skiercon. Konwent odbywał się w Skierniewicach, w dniach 10-12 lipca, i był tworzony przez Cech Fantastyki Skiercon, Skierniewickie Stowarzyszenie Fanów Gwiezdnych Wojen UTAPAU i Miejski Ośrodek Kultury, we współpracy z Toporami i Elysium. Nigdy wcześniej na nim nie byłam i trochę się obawiałam, że konwent będzie mały. Tymczasem zostałam pozytywnie zaskoczona. Do Domu Kultury przybyła masa osób głodnych sesji, konkursów i prelekcji. Sama nawet poprowadziłam sesję (i udało mi się kolejne osoby zarazić Earthdawnem z czego jestem dumna Uśmiech ) oraz wygrałam konkurs wiedzy o RPG w duecie z fantastycznym Toporem, wygrywając niesamowitą, metalową, specjalnie robioną na konwent kostkę Serce

Ogólnie muszę przyznać, że konwent był bardzo dobrze zorganizowany. Obsługa miła i chętna do pomocy a program niezwykle bogaty i czytelny. Chylę czoła przed organizatorami bo stanęli na wysokości zadania.

Zdecydowanie, z przyjemnością, zawitam na niego ponownie, więc do zobaczenia za rok Szeroki uśmiech

Skomentuj

