Trochę historii, czyli jak to się zaczęło.

Pamiętam jak dziś ten dzień kiedy grupka zapaleńców z Warszawy pozwoliła mi popatrzeć na sesję. Nie wiedziałam czym jest RPG, nie wiedziałam czym są sesje. Usiadłam z boku, wgapiłam się w czyjąś kartę postaci i na kilka godzin straciłam kontakt z rzeczywistością…

Jestem z natury nieśmiała i podziwiałam ich wtedy za to jak odgrywają, jak wchodzą w skórę kogoś innego, wczuwają się i tworzą opowieść. Zaczęłam zazdrościć, jednocześnie wmawiając sobie że ja tak nie potrafię, że nie odważyła bym się.

Jednak po kilku posłuchanych sesjach przełamałam się i poprosiłam Mistrza Gry o możliwość zagrania. Boże, jak ja się denerwowałam! Na kolejnej sesji czekałam z duszą na ramieniu na swoją kolej, na moment, kiedy będę się musiała odezwać, i wszystko we mnie dygotało ze strachu. Głupie to teraz ale wtedy było ogromnym przeżyciem.

Po tej pierwszej sesji wiedziałam tylko jedno – chcę więcej! Wpadłam.

Od tamtego czasu upłynęło prawie dziewięć lat. Zagrałam setki sesji a dziesiątki poprowadziłam. Trochę nieśmiałości zostało ale RPGi nauczyły mnie radzenia sobie z nią. „Wchodzenia” w inną skórę żeby przełamać swoje lęki.

Dziś nie jestem w stanie wyobrazić sobie bez nich mojej rzeczywistości. Mam nadzieję, że przede mną jeszcze wiele zagranych i poprowadzonych sesji i wiele osób, które zarażę swoją pasją żeby też mogły doświadczyć tej niesamowitej magii jaką daje każda sesja.

Skomentuj

