Earthdawn’owe Pasje pod lupą

Jakiś czas temu jeden z moich graczy, którym po każdej sesji wrzucałam na grupie facebookowej szczegółowe informacje dotyczące elementów świata, które były dla nich nowością (w tym dokładne charakterystyki Pasji ważne dla danej historii), rzucił pomysł, że powinnam Pasje w taki sposób opisać na blogu. Pomysł mi się spodobał, ale nie aż tak, żeby się rzucić do jego realizacji. Czegoś mi w nim brakowało.

Całkiem niedawno, przez przypadek, znalazłam w necie przecudowną grafikę, idealnie pasującą jako ilustracja jednej z Pasji – Astendar. Pomyślałam, że to jest właśnie to, czego brakowało mi do realizacji pomysłu. Poprosiłam więc moją naczelną ED’kową rysowniczkę, Ajsaf, żeby podjęła się wyzwania zilustrowania wszystkich Pasji. Projekt więc powstanie 🙂 Powoli, cyklicznie, będę przybliżała Wam sylwetki tych wyjątkowych istot.

Na pierwszy ogień Ajsaf wybrała Mynbruje i to właśnie ta Pasja pojawi się na blogu jako pierwsza. Już wkrótce opromieni Was łagodność i dobroć Pasji mądrości i sprawiedliwości.

Skomentuj

