Cisza przed burzą ;)

Na pewno zauważyliście, że blog przycichł. To nie dlatego, że się rozleniwiłam 😉 a dlatego, że tematy się mnożą a czas jakoś nie chce się rozciągnąć 😉

Całkiem niedawno dostałam ciekawą propozycję. Podsunięto mi pomysł, żeby napisać opowieść o świecie Earthdawna. Jako, że pojawił się The Age of Legend, o którym już pisałam, powstała myśl by napisać coś, co pokaże nie znającym ED osobom, dlaczego Ci, którzy tak bardzo kochają ten system, są zakochani w świecie, który dali nam twórcy tej fantastycznej gry. Przyznam, że sama, dawno temu, myślałam nad cyklem artykułów o Barsawii ale zaginęły one w masie innych projektów. W końcu się jednak udało 🙂

Zapraszam Was do cyklu „Zakochaj się w Barsawii” 🙂

Już jutro na blogu pojawi się pierwsza część klimatycznej opowieści, która zabierze Was na wycieczkę do krasnoludzkiego królestwa Throalu – kolebki barsawiańskiej cywilizacji (przynajmniej według krasnoludów – elfy na pewno są innego zdania…).

Powoli w cyklu będą ukazywać się opowieści o barsawiańskich miastach, kaerach, dżunglach i legendach. Nie ominę także Impeium Therańskiego, którego historia jest bardzo ściśle związana z Barsawią.

Wszystkie nazwy własne, użyte w tekstach, są prawdziwe i pochodzą ze świata ED. Żeby stworzyć ten cykl przegrzebuję się na nowo przez podręczniki systemowe. Karczmy czy osoby, które będą wspomniane w tekście są w nich właśnie opisane.

Oczywiście, to już staje się tradycją, znajdziecie w tekstach pomysły na przygody.

Mam nadzieję, że cykl sprawi, że, tak jak ja, zakochacie się w Barsawii 😉

Miłej lektury 🙂

Skomentuj

