Dawno, dawno temu…

dawno-dawno-temu

„Dawno, dawno temu, kiedy byłeś jeszcze dzieckiem… Tak, Ty Mistrzu Gry. Czemu tak na mnie patrzysz z niedowierzaniem? Wszak byłeś, prawda? Kwestia dyskusyjna czy było to dawno czy jeszcze dawniej ale być, niewątpliwie, musiałeś.

Wracając do tematu. Dawno, dawno temu, kiedy byłeś jeszcze dzieckiem miałeś dostęp do wspaniałej krainy zwanej Nierzeczywistością. Krainy, gdzie niemożliwe stawało się możliwe, gdzie zwykły patyk przeradzał się w miecz a potrzebujące ratunku księżniczki tylko czekały na swojego rycerza… No nie śmiej się, bardzo cię proszę. Sprawa jest poważna. Nierzeczywistość istnieje i nie składa się tylko z sielankowych obrazków przedstawiających cukierkowe zamki i piękne jednorożce. W zasadzie jest daleka od tego. Zło zawładnęło krainami Nierzeczywistości. Szaruga rozpanoszyła się tam, gdzie smutek i nuda wdzierają się do życia, Łzawiciel zbiera łzy niewinnych a Pazernica tylko czyha żeby powiększyć swoje wpływy i zagarnąć wszystko co piękne i drogocenne. Dlatego musisz poprowadzić tą grupkę Cudaków w niebezpieczną podróż, od powodzenia której zależą losy Rzeczywistości. Rozsiądź się więc wygodnie a ja Ci opowiem jak odpowiedzialne zadanie na Tobie ciąży.”

Tak zaczyna się scenariusz, który napisałam do 7-go numeru Magii i Miecz. Jest pisany do systemu, do którego mam niesamowity sentyment, a o którym pisałam <tutaj>

Jakby ktoś nie doczytał w stopce to „rysunki” nie są mojego autorstwa 😉

Poprowadzicie? Jeśli tak podzielcie się opiniami 🙂

 

Skomentuj

